dimarts, 28 de juny del 2011

Salomó ben Adret i els predicadors cristians a l'Aragó i Catalunya

2 comentaris:

  1. Hola Enric,

    Com t'he dit al meu blog, he passat per aquí i trobo que tots dos blogs són molt interessants.
    Saps?, Jaime Vándor, és bon amic meu amb qui vaig estudiar hebreu fa ja molts anys a la UB, va venir a la defensa de la meva tesi i també em va fer suport a la presentació del meu llibre, "Los nazis y el Mal. La destrucción del ser humano".
    Ara mateix inclouré els teus blogs en el meu.
    Salutacions,
    Ana Rubio

    ResponElimina
  2. Vaja, quina casualitat! Jo vaig fer semítiques la segona meitat dels 80, també a la UB; ja hauràs vist que Jaime Vándor va ser professor meu també d'hebreu. Després vaig fer Hispàniques.

    Doncs res, ens anirem llegint, tenint com tenim temes en comú. A veure si localitzo els teus llibres, i en parlem.

    Salutacions,

    Enric

    ResponElimina